V četrtek, 13. 9. 2018, je bil v častniku Dnevnik objavljen zanimiv intervju z Inštitutom 4.0. Beseda je tekla o znanjih prihodnosti, praktičnem učenju, robotiki in programiranju.

Prilagamo kratek izsek iz članka:

Kaj je glavni namen teh tečajev? Kaj naj bi otrok osvojil, katera znanja, razumevanje česa? …

Glavni namen tečajev je le en – mladim posredovat praktična znanja prihodosti. Glede na hitre spremembe v svetu se nam zdi prav, da tudi mlade izobražujemo z modernimi znanji in prek modernih učnih metod. Otroci na naših tečajih osvajajo znanja iz STEM področja. Gre za znanja s področja naravoslovja, tehnologije, inženirstva in matematike. Vse skupaj pa je povezano s programiranjem, za katerega lahko ugotovimo, da je univerzalni jezik celotnega sveta. Seveda nam je jasno, da vsak naš tečajnik ne bo postal inženir ali programer. To niti ni naš cilj. Stremimo pa k tem, da tečajniki osvojijo znanja, ki jim bodo izoblikovala formalno logiko naravoslovja in jih postavila v položaj, ko bodo lahko tehnologijo tudi aktivno sooblikovali, ne le konzumirali.