MLADINSKO DELO IN DIGITAL

Inštitut 4.0 je 15. 10. 2019 z velikim veseljem, skupaj z Uradom Republike Slovenije za Mladino in organizacijo Movit, sodeloval na forumu o digitalnem mladinskem delu.

Forum z naslovom “Kdaj, če ne zdaj?”, ki je potekal v prostorih Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport, se je dotikal sledečih tem:

Kakšni so trenutni trendi na področju digitalizacije? Kako je poskrbljeno za enakovredno zastopanje obeh spolov? Kako ta vpliva na mladinski sektor?
Kako različne organizacije izvajajo digitalno mladinsko delo v praksi? 
Kakšne so potrebe mladinskega sektorja na področju digitalnega mladinskega dela?

 

Inštitut 4.0 in Urad RS za mladino, Ljubljana, 15.10.2019 - Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport

Inštitut 4.0 in Urad RS za mladino, Ljubljana, 15.10.2019 – Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport

 

Inštitut 4.0 je udeležencem prek praktičnih delavnic prikazal kako sta robotika ter programiranje dve izmed ključnih znanj prihodnosti. Mlada dekleta in fantje lahko v enaki meri osvojijo ta znanja – v kolikor začnemo zgodaj in s pravim (praktičnim) pristopom.

 

Inštitut 4.0, MOVIT in Urad RS za mladino, Ljubljana, 15.10.2019 - Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport

Inštitut 4.0, MOVIT in Urad RS za mladino, Ljubljana, 15.10.2019 – Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport

 

Dogodek je bil namenjen spoznavanju trendov na področju digitalizacije, razvoja poučevanja in kako se vse to povezuje z mladinskim delom. Praktičnim delavnicam je v popoldanskem času sledila tudi razprava o digitalnem mladinskem delu. Rdeča nit je tekla o tem, kako bi se lahko v razvoj mladinskega sektorja pri nas lahko vpeljalo več digitalnih znanj – znanj, ki bodo mladim pomagala pri bodočih karierah in v poklicu. Dodaten poudarek smo namenili tudi doseganje enakovrednosti zastopanja obeh spolov in razpravi o akcijskem programu, ki bi ga za dosego tega cilja uvedli.

Osebno smo mnenja, da je poznavanje digitalnega sveta ključno predvsem iz treh razlogov:

  • digitalne sposobnosti posamezniku omogočajo samostojno ustvarjanje izdelkov in izpeljavo lastnih projektov.
  • digitalne sposobnosti so ključen predpogoj pri ocenjevanju in napovedovanju bodočih trendov. Tako se posameznik lažje orientira in sprejme usmeritev, ki bo usklajena z razvojem gospodarstva, trga in družbe.
  • digitalna sposobnost krepi samozavest, iznajdljivost in analitično mišljenje. Ne glede na lastne preference živimo v digitalnem svetu, kjer je skoraj vsaka aktivnost povezana s poznavanjem IT sveta. Pa naj gre za postavljanje lastnih spletnih strani in spletne prezence na eni strani, kot tudi opravljanje del z računalnikom na drugi. S pridobitvijo digitalnih veščin posameznik pridobi samozavest in spoznanje, da so vsa orodja njemu na voljo in povsem obvladljiva, v kolikor se je izobraževanja o njihovi uporabi lotil na premišljen način.

Zelo smo bili veseli nad izvedenim dogodkom, predvsem zaradi tega, ker verjamemo, da so (tudi) to tiste veščine, ki bodo mladim pomagala do boljše prihodnosti.

Povezava na objavo dogodka.